A Vansize Kft. webáruházán keresztül történő elektronikus vásárlás általános szerződési feltételei

1.Vásárlással kapcsolatos főbb információk

1.1 A Vansize Korlátolt Felelősségű Társaságtól (a továbbiakban: Vansize) történő online vásárlás esetére kizárólag az alábbi általános szerződési feltételeknek a http://www.vansize.hu honlapon közzétett, a rendelés időpontjában a honlapon található változata érvényes. Az alábbi általános szerződési feltételek kizárólag a Vansize webáruházán keresztül alkalmazott szerződéskötések esetében érvényesek. A webáruházon keresztül történő vásárlás során a vásárló és a Vansize Korlátolt Felelősségű Társaság között jön létre szerződés, melynek székhelye:

1037 Budapest, Bécsi út 85.
cégjegyzékszáma: 01-09-999712
nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
adószáma: 24282686-2-41
webáruház és hírlevél adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-76635/2014.
visszaküldés és csere.: visszakuldes.vansize@gmail.com

K&H Bank
IBAN: HU27 1040 3112 5052 6786 8257 1008
Swift (BIC): OKHB HUHB



A megrendelések leadása a webáruházban csak elektronikus úton történhet. Faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket nem fogadunk el. A webáruházban megvásárolható termékek árai forintban értendők és a törvényes mértékű általános forgalmi adót tartalmazzák. A termékek vételára minden esetben 1 darab (pár) termékre vonatkozik.
Amennyiben technikai hibából kifolyólag téves ár vagy már nem kapható termék, már nem érvényes akciós termék, ajánlat jelenik meg a webáruházban, illetve, ha nem áll épp rendelkezésre a megrendelt mennyiség valamely termékből, a csomag elküldése előtt a Vansize a vásárlóval történő egyeztetés érdekében a vásárló által megadott telefonon, vagy e-mail-ben megkeresi a vásárlót. Az ilyen megrendelések esetén csak az egyeztetés után, a vásárló beleegyezésével tekinti a Vansize érvényesnek a leadott megrendelést.
A webáruházban fennálló technikai problémák miatt felelősséget nem vállalunk.

2. Regisztráció

2.1 A vásárló a Vansize webáruházba való belépést követően regisztrálhatja magát az oldalon. Vásárlás nélkül is megtörténhet a regisztráció. A regisztrációval megkönnyítheti a jövőbeni vásárlásának menetét. A regisztráció megtörténte után a Vansize webáruház, a hírlevél igénylése nélkül, semmilyen marketing célú levelet nem küld a vásárlónak. Regisztrálni a Fiókom menüpont alatt lehet. Regisztráció nélkül történő vásárlás alkalmával a Pénztár menüben a Szállítási cím megadásával a Vásárló automatikusan regisztrálhat a webáruház oldalára jelszó megadásával. A regisztrációról a Vansize egy visszaigazoló levelet küld,amelyben az aktiváláshoz szükséges link található. A link rákattintásával a regisztráció aktiválódik, amelyről a Vásárló egy újbóli értesítést kap. A felhasználói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős.

Amennyiben a Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.
Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

2.2 A webáruházban az regisztrálhat, illetve rendelhet, aki betöltötte 18. életévét.
2.3 Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni az info @vansize.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Vansize köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

3. Hírlevél

3.1 A Vásárló kívánságára, a Vansize időszakosan tájékoztató hírlevelet küld az aktuális akciókról, árleszállításokról, új termékek érkezéséről. Hírlevelet kérhetnek nem regisztrált látogatók is. Amennyiben a Vásárló a megfelelő négyzet bejelölésével kéri a Vansize webáruház termékeit reklámozó hírlevelek küldését, úgy egyetért azzal, hogy a megadott személyes adatait (megszólítás, vezetéknév, utónév, lakcím (irányítószám, helység), születési dátum, e-mail cím, cipőméret) a Vansize Kft. e célból tárolja és feldolgozza.

3.2 A személyes adatok a regisztrált vásárló kérésére, továbbá az adatkezelési céljuk megszűnése, illetőleg az adatok tárolásának törvényben meghatározott határidejének lejárta esetén törlésre kerülnek. A megadott hozzájárulását egy személyazonosságot igazoló dokumentum bemutatásával, egy a Vansize címére küldött levélben (jelszó „adatvédelem”) vagy az alábbi címre, info@vansize.hu küldött e-mail útján visszavonhatja. Ugyanígy visszavonhatja a kattintással megadott hozzájárulását a Vansize termékeket reklámozó hírlevél kiküldéséhez, bármikor, ha a hírlevélben megjelenő „hírlevél lemondása” linkre kattint.

4. Adatvédelmi nyilatkozat

A megrendelések pontos és gyors teljesítése érdekében a Vansize elektronikus adatfeldolgozást alkalmaz, melynek során minden esetben tiszteletben tartja a vásárlók személyhez fűződő jogait, az adatvédelemre és adatbiztonságra vonatkozó hatályos jogszabályi rendelkezéseket.

4.1 Adatkezelés célja
A megadott adatokat a Vansize webáruház a honlapon regisztrált vásárlók azonosítása, a vásárlókkal történő kapcsolatfelvétel, online termékrendelés, statisztikai kimutatások készítése, hírlevél küldése valamint marketing célok elérése érdekében rögzíti. A Vansize csak azokat az adatokat dolgozza fel, melyek fenti célok eléréséhez szükségesek, és amelyeket a vásárló önkéntesen ad meg a regisztráció során.

Ezek az alábbi személyes adatok: név, lakcím, e-mail cím, születési dátum, jelszó, fizetéssel kapcsolatos adatok és telefonszám,lábméret.

A Vansize garantálja, hogy a vásárló hozzájárulása nélkül ezen a weboldalon kívül nem gyűjt személyes jellegű adatokat.

4.2 Adatkezelés jogalapja
A Vansize webáruház weboldalán történő adatszolgáltatás önkéntes. A Vansize.hu weboldalon történő regisztrációval a vásárló hozzájárul személyes adatai kezeléséhez. A Szolgáltató általi adatkezelésekre az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Info.tv.) 5. § (1) bekezdés a) pontja szerint az Érintett önkéntes hozzájárulása alapján, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény alapján kerül sor.

A Vansize garantálja minden olyan személy elmentett személyes adatainak bizalmas kezelését, akik regisztráltak a Vansize weboldalán vagy feliratkoztak a cég hírlevelére.
A Vevő adatai harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat. Az adatkezelő (Vansize) a neki megadott személyes adatokat nem ellenőrzi. A megadott adatok megfelelősségéért kizárólag az azt megadó személy felel. Bármely Felhasználó e-mail címének megadásakor egyben felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag ő vesz igénybe szolgáltatást. E felelősségvállalásra tekintettel egy megadott e-mail címen történt belépésekkel összefüggő mindennemű felelősség kizárólag azt a felhasználót terheli, aki az e-mail címet regisztrálta.

4.3 Az adatkezelés időtartama
A regisztráció során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és annak törléséig tart. A regisztráció bármikor törölhető. Hírlevél esetében a Vansize, mindaddig kezeli az Érintett hírlevél feliratkozás során rögzített adatait, ameddig az Érintett a hírlevélről le nem iratkozik.Amennyiben adatai jövőbeni felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, erről értesítsen minket írásban az alábbi címen:

Vansize Kft. 1037 Budapest, Bécsi út 85.

5. Megrendelés/Vásárlás menete

A Vansize webáruház oldalán a Vásárlónak lehetősége van regisztráció nélkül is vásárolni. Vásárló a kiválasztott termék részletes jellemzőiről, áráról, méret kínálatáról, készlet információról a terméket ábrázoló képre vagy a Részletek ikonra történő kattintást követően tájékozódhat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A termékképek csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.

5.1 A termék oldalon a szín kiválasztása után, a méret táblázatban a készleten lévő méretek sötétebb színben fognak megjelenni. A szükséges méret rákattintásával kiválasztódik a megfelelő méretű termék. A vásárolni kívánt mennyiséget is ezen a felületen lehet beállítani.

5.2 A Kosárba ikon rákattintásával a terméket a Vásárló a vásárlás következő szintjére irányítja. A Kosár oldal megjelenésével a Vásárló tájékoztatást, összegzést kap az addigi vásárlásairól, amiket még szerkeszthet, illetve törölheti is őket. Ha valamely kiválasztott termék törlésre kerül a Kosár soraiból, a Kosarat frissíteni kell. A Vásárlás folytatása kiválasztásával a Kosárban lévő termékek nem törlődnek, a Fiókom menü alatt a Vásárló bármikor visszaléphet a Kosarába, hogy a Pénztárba léphessen.

5.3 A Pénztárban a már regisztrált Vásárlók bejelentkezhetnek utólag, amivel meggyorsíthatják a vásárlás menetét.

Lehetőség van a Szállítási adatok kitöltése után Vásárlói fiók létrehozására is. Amennyiben a szállítási cím megegyezik a számlázási címmel, a négyzet kipipálása gyorsítja a vásárlás menetét. A Szállítási mód és a Fizetési mód kiválasztása után A Rendelés áttekintése ablakban a Vásárló a végleges megrendelés előtt még egyszer ellenőrizheti vásárlásának részleteit. A Vásárló miután elolvasta az Általános Szerződési Feltételek-et, és azokat el is fogadta a négyzet kipipálásával, helybenhagyhatja, megerősítheti a rendelését a Rendelés elküldése ikonra való kattintással.

A sikeres megrendelésről a Vásárló először egy rövid üzenetet kap a webáruház felületén, majd egy részletes visszaigazoló emailt , a vásárlás minden részletének feltüntetésével, az őáltala megadott email címre.

6. Cipőcsere/visszaküldés

Ha a megrendelt árucikk mérete nem megfelelő (méretcsere), azt a Vevőnek az átvételt követően 24 órán belül érdemes jeleznie kell a Vansize ügyfélszolgálatán, az visszakuldes.vansize@gmail.com címen, az új, igényelt méretet is feltüntetve. Ha a kért méret készleten van, a terméket a Vansize 3 munkanapon belül kicseréli, amint a cserére váró terméket a vevő visszaküldte.

6.1 Amennyiben a csere létre tud jönni  akkor a termék  újbóli kiszállítási díját a vevőnek kell állnia. A Vansize kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású (cipős doboz), eredeti állapotú cipő cseréjét vállalja. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, akkor a Vansize nem vállalja a termék cseréjét.

Cipős doboz nélkül nem tudunk cserélni és elállásra sem cipőt visszavenni!!!

Amennyiben a kért méret nincs raktáron, a vevő kérheti a megrendelt áru cseréjét egy másik termékre.

 UTÁNVÉTES CSOMAGOKAT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ÁTVENNI!!!!!!!!!

A cipő doboza nem szállítási csomagolás,hanem a termék kelléke.Szállításhoz a cipős dobozt minden esetben be kell csomagolni!

Amennyiben csomagolás nélkül érkezik vissza címünkre a cipős doboz,úgy 20%-ot levonunk a visszautalt árból,értékcsökkenés miatt. 

 

Ez történhet az alábbi módokon:

1. MI HOZZUK EL A CIPŐT:a  visszakuldes.vansize@gmail.com címre emailben jelezzék,hogy cseréről,levásárlásról vagy elállásról van szó és küldünk érte GLS futárt

A visszaküldés díját (2300 Ft) utólag vonjuk le.

Amennyiben cseréről van szó ,"egyazegyben" szállítással a futár viszi is a csere cipőt

Ennek díja 2500 Ft,amit a futárnak kell minden esetben kifizetni

Elállás esetén a csomagban mindenképpen legyen ELÁLLÁSI NYOMTATVÁNY,ami minden esetben a számla mellé van csatolva

2. ÖNÖK KÜLDIK VISSZA A CIPŐT

A visszaküldendő cipőt üzleti csomagként a 1037 Bp. Bécsi út 85-be Logosz-Vansize címére kell visszaküldeni!

Amennyiben rossz címre küldik vissza a csomagot,úgy a visszaszállítás és újboli visszaküldési díj is a vásárlót terheli!

MPL-lel visszaküldött csomagok sikeres célbaéréséért nem vállalunk felelősséget,mivel a szolgáltatásuk kritikán alúli.(Nem telefonálnak,nem adnak meg pontos időintervallumot és nem veszik figyelembe az üzlet,iroda nytvatartását)

 

A NEM "ÜZLETI CSOMAGKÉNT" FELADOTT CSOMAGOK SIKERES CÉLBA ÉRÉSÉÉRT NEM TUDJUK A FELELŐSSÉGET VÁLLALNI!

 

 

 

7. Szállítási módok

A webáruházunkban megrendelt termékeket a következő szállítási módokon juttathatjuk el Önhöz.

7.1 Házhoz szállítás

A webáruházban megrendelt termékeket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. Munkanapokon a kiszállítás a rendelést követő 2-5 munkanapban történik. A megrendelt termékekről és a szállítási folyamatról a vásárló folyamatos tájékoztatást kap a Vansize és a GLS futárszolgálat által sms ill. email formájában. A termékek kiszállítása személyesen, házhoz történik, hétköznapokon 8-17 óra között.A GLS futárszolgálat emailben.illetve sms-ben értesíti a vásárlót a csomag várható érkezési idejéről.amit a vevő változtatni tud,illetve az sms-ben megadaott telefonszámon a futárral akár egyeztetni is van lehetősége.Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni, hogy a kézbesítő figyelembe is veszi azokat.

Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a kiszállított terméket a megrendelő vagy annak meghatalmazottja a fent említett idő intervallumban biztosan át tudja venni.
. Amennyiben a 2. kiszállítás is sikertelen – a Vásárlónak felróható bármely okból -, akkor a futárszolgálat visszaszállítja a csomagot a feladónak. Az újbóli kiszállítás már ismételt szállítási költséggel jár, ami minden esetben a vevőt terheli. Ha az első szállítási díj a megrendelt termék összegének függvényében ingyenes volt, akkor az újbóli szállítási díjra már a kedvezményes szállítási feltételek nem vonatkoznak.

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.

Házhoz szállítás díja: 1600-1950 Ft

Azonnali átutalással 1600.-

Simplepay,Utánvét 1950.-

 



7.2 Pick Pack Ponton történő csomagátvétel(Pillanatnyilag nem elérhető)

Kérheti csomagját az ország közel 540 db Pick Pack pontjának egyikére. A helyszínt könnyedén kiválaszthatja a szállítási mód bejelölésekor.

PPP szállítási díjai: 1200 Ft


7.3 Személyes átvétel

Lehetőség van a megrendelt árut személyesen átvenni a következő bolti napon. A terméket hosszabb ideig nem tudjuk tartani!

A személyes átvétel díja: 0 FT

 

8. Fizetési módok

A Vásárló a Vansize webáruház felületén megrendelt áru értékét és a vásárló által kiválasztott szállítási mód költségét fizetheti előre utalással,  utánvéttel, illetve simplepay bankkártyás fizetéssel.

 

9. Garancia, szavatosság

A Vansize a Webáruházban értékesített termékekre terméktípustól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő, vagy jótállás, és ennek időtartama az adott áru mellett van feltüntetve. A szavatosság a számla eredeti, vagy másolati példányával érvényesíthető. A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időtartama alatt a Forgalmazó (Vansize Kft) ügyfélszolgálata végzi. A szavatosság első 6 hónapja alatt a bevizsgálás költségét a Forgalmazó állja, a fennmaradó 18 hónapban a Vásárló az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.

9.1 Kellékszavatosság (rejtett anyag, vagy gyártási hiba esetén történő igényérvényesítés)

A kellékszavatossági igény érvényesítésének együttes feltételei:

- két (2) éven belüli vásárlás
- a vásárlásról szóló számla / vagy  visszáru nyilatkozat / vagy szállítólevél megléte
- a lábbeli tiszta állapota.

A kellékszavatossági igény nem érvényesíthető:

- ha a vásárlást számla / vagy  visszáru nyilatkozat / vagy szállítólevél nem igazolja;
- ha a szavatossági igény érvényesítésének határideje eltelt;
- rendeltetésellenes használatból eredő hiba esetén;
- helytelen kezelésből, tárolásból eredő hiba esetén;
- elemi kár, sérülés, erőszakos külső behatás okozta hiba esetén;
- ha a lábbeli – különösen a hiba jellegének, felfedezése időpontjának tükrében – túlzottan elhasználódott, túlhordott;
- ha szakszerűtlen/házilagos javítás következményeként a hiba súlyosbodott vagy annak oka, keletkezése, mértéke emiatt már nem megítélhető
- ha a hiba vásárláskor is látható volt, vagy a hiba meglétét írásban közölték a vásárlóval.

A kellékszavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:159-167. § -a részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igények érvényesítésére nyitva álló két (2) év két részre tagolódik:

1.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon belül, ha bármilyen rendellenességet, hibát észlel a cipővel kapcsolatban, azt kérjük, késedelem nélkül jelezze a webáruház ügyfélszolgálatának írásban vagy telefonon. A hibát legkésőbb a felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelenteni, a késedelmes igénybejelentésből eredő kárért a Vansize nem felel. A hibás/meghibásodott/kifogásolt terméket természetesen nem célszerű tovább használni, mivel az ezzel okozott kárt a forgalmazó nem köteles megtéríteni. Amennyiben a hiba eredete, jellege, így a reklamáció jogossága nem egyértelmű, vitás a felek között, úgy a Vansize saját költségén független szakvéleményt kér ennek megállapítására.

2.) A vásárlás napjától számított hat (6) hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a Vásárló saját költségén bizonyíthatja, hogy a meghibásodás oka már eladáskor benne volt a termékben.

Az alábbi esetekben a kellékszavatossági igény nem érvényesíthető:

- A vásárló igényét határidőn túl jelentette be
- A hiba a vásárlás után keletkezett, pl.:

- Természetes elhasználódás miatt
- Helytelen kezelés vagy tárolás miatt
- Erőszakos külső behatás miatt
- Beázás következménye (kivéve, ha a lábbeli vízálló köztes béléssel rendelkezik)
- Bőrtalp elkopása viselés következtében (ennek megelőzésére javasoljuk, hogy vékony gumiréteget tetessenek a sokat hordandó bőrtalpra)
- Járótalp kopása
- Külső fizikai behatás miatt keletkezett bőrhiba, egyéb ilyen módon keletkezett sérülés eseténA Ptk. alapján, minden olyan esetben, ha a hiba az áru értékének és használhatóságának csökkenése nélkül megjavítható, úgy a Vásárló csak abban az esetben kérheti javítás helyett a cserét vagy a készpénz visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest a Vansize számára. Amennyiben a Vansize a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy annak nem tud eleget tenni, a vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást kérhet, vagy elállhat az adásvételtől (tehát visszakérheti a termék vételárát) vagy más termékre való kicserélését kérheti. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. Javítás esetén a szavatossági idő annyival meghosszabbodik, amennyi ideig a Vásárló a terméket nem tudta használni. Hiba esetén a megrendelt terméket a Vansize címére (1034. Budapest Zápor u.12/B)

postai úton kell eljuttatni.

9.2 Termékszavatosság

A vásárolt termék hibája esetén a vásárló - választása szerint - az 1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy az e pont szerinti termékszavatossági igényt érvényesíthet. A vásárló termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével a vásárló e jogosultságát elveszti.A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval illetve a Vansize-zal közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős. A gyártót (forgalmazót) a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A vásárló termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával (Vansize) szemben gyakorolhatja.A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítani.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a vásárló a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

10. Elállási jog

A Vásárló jogosult a megvásárolt termék átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül elállni a vásárlástól minden indoklás nélkül. A vásárló a megrendelés és az átvétel közötti időszakban is élhet ugyanezzel a jogával . Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Vansize részére.Email:visszakuldes.vansize@gmail.com

A számlához csatolt elállási nyomtatványt minden esetben ki kell tölteni és a visszaküldött termék mellé a csomagba be kell tenni!

A termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. A Vansize az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.A Vansize a visszaküldött termék beérkeztét követően 14 napon belül visszautalja a megrendelt termék teljes vételárát a webáruház felületén található, legolcsóbb szállítási költség összegével együtt. A pénzt minden esetben a Vásárló bankszámlájára utaljuk, aminek adatait előzetesen meg kell küldenie Ügyfélszolgálatunk számára a kitöltött elállási nyilatkozaton. Kizárólag csak sértetlen, eredeti csomagolásban(sértetlen cipősdoboz) visszaküldött terméket fogadunk el. Amennyiben a Vásárló láthatóan használatba vette a terméket, úgy a vásárlástól való elállási joga már nem illeti meg.

Visszaküldés közben eltűnt csomagokért felelősséget nem vállalunk! 

 Utánvétes csomagot semmilyen esetben nem veszünk át,ezek a csomagok visszairányításra kerülnek.!

Amennyiben nem szeretne postázással vesződni,futárt is küldhetünk a visszaküldendő termékért,ennek díját(2300 Ft) utólag vonjuk le a visszautalandó összegből. Kérjük ezt emailben jelezze a  visszakuldes.vansize@gmail.com címen

Az általunk küldött GLS futár az Ön által megadott címen felveszi a csomagot és visszaszállítja hozzánk.

Ha Ön szeretné visszajuttatni bármilyen futárszolgálattal,akkor azt  a Bp.1037 Bécsi út 85-be kell címezni! Logosz-Vansize nevére

Kérjük,hogy a csomag feladás során a választott futárszolgálatnak a visszakuldes.vansize@gmail.com email címet adja meg értesítés célából

MPL-es csomagok célbaéréséért nem tudunk felelősséget vállalni!

11. SIMPLEPAY - ADATTOVÁBBÍTÁSI NYILATKOZAT

Elfogadom, hogy a Vansize Korlátolt Felelősségű Társaság (székhelye: 1037 Budapest, Bécsi út 85.) által a http://vansize.hu/ felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring. 

12. KORLÁTOZÁS

A Vansize Kft fenntartja a jogot arra,hogy azoknak a vásárlóknak,akik a webáruházból történő rendelésüket több alkalommal sem vették át,kizárólag csak sikeres bankkártyás fizetés mellett, teljesítse megrendelésüket.